Τρόποι εξόφλησης λογαριασμών: • Ηλεκτρονικά με χρήση κάρτας στο dei.gr, χωρίς επιβάρυνση. • Στις συνεργαζόμενες τράπεζες με e-banking, mobile banking, phone-banking, στα ΑΤΜ. • Με χρήση πάγιας εντολής για αυτόματη πληρωμή με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού (Κωδικός RF).
4. Επιλογή προγράμματος και πρόσθετων υπηρεσιών
Χαρακτηριστικά προγράμματος: Το ΔΕΗ Fiber 500 Mbps προσφέρει απεριόριστο & ταχύτατο Internet με ταχύτητα down/up 500/500 Mbps.
Εξοπλισμός (παρέχεται βάσει διαθεσιμότητας)
Όριο δαπάνης
Η υπηρεσία «Όριο δαπάνης» αναφέρεται στις χρεώσεις πέραν του βασικού προγράμματος και των επιπρόσθετων υπηρεσιών, που ο συνδρομητής έχει επιλέξει. Το διαθέσιμο όριο, επιπλέον του παγίου του βασικού προγράμματος και των πρόσθετων υπηρεσιών, πέραν του οποίου πραγματοποιείται η φραγή, συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 24%.
Πρόσθετες υπηρεσίες
Τελική τιμή προσφοράς με Φ.Π.Α.: 50.00 €/μήνα
Διάρκεια συμβολαίου (μήνες): 24
Τιμή μετά τη λήξη του συμβολαίου: 50 €/μήνα
Τέλος διακοπής λόγω πρόωρης λύσης σύμβασης
Σε περίπτωση διακοπής/καταγγελίας της σύμβασης εκ μέρους του συνδρομητή πριν την παρέλευση της ορισμένης διάρκειας της σύμβασης, επιβάλλεται τέλος πρόωρης διακοπής ως εξής:
Αριθμός μηνών
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Ποσό
49.84€
49.84€
137.04€
130.82€
124.59€
118.36€
112.13€
105.09€
99.67€
93.44€
87.21€
80.98€
Αριθμός μηνών
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Ποσό
74.75€
68.52€
62.30€
56.07€
49.84€
43.60€
37.38€
31.15€
24.92€
18.69€
12.46€
6.23€
Το αναφερόμενο ποσό ανά μήνα στον πίνακα «Τέλος διακοπής λόγω πρόωρης λύσης σύμβασης» είναι το μέγιστο δυνατό που μπορεί να προκύψει. Το ακριβές ποσό... υπολογίζεται με βάση την ακριβή ημέρα διακοπής της σύμβασης.
5. Ουδετερότητα διαδικτύου
Ταχύτητα
Download (Mbps)
Upload (Mbps)
Διαφημιζόμενη
Μέγιστη
Συνήθης
Ελάχιστη
Διαφημιζόμενη
Μέγιστη
Συνήθης
Ελάχιστη
Mbps
500
500
500
500
250
250
250
250
* Σύμφωνα με τον Κανονισμό Ανοικτού Διαδικτύου, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα εφόσον διαπιστωθούν σημαντικές αποκλίσεις από τις παραπάνω ταχύτητες και εφόσον δεν αποκατασταθούν εντός τριάντα (30) ημερών, να καταγγείλει αζημίως την σύμβαση και να αποσυνδεθεί ατελώς.
6. Χρήση προσωπικού εξοπλισμού πελάτη (Router)
7. Προσωπικά Δεδομένα
Α. Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων
Η ∆ΕΗ Α.Ε. και η κατά 100% θυγατρική τη ∆ΕΗ ΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Μ.Α.Ε., καθώ οι συνεργάτε αυτών
επεξεργάζονται δεδοµένα προσωπικού χαρακτήρα των υποψήφιων συνδροµητών και συνδροµητών
υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σύµφωνα µε το Κείµενο Ενηµέρωση για την Επεξεργασία
Προσωπικών ∆εδοµένων Συνδροµητών Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που είναι αναρτηµένο στην
ιστοσελίδα Ενηµέρωση για τα ∆εδοµένα Προσωπικού Χαρακτήρα | ∆ΕΗ (https://www.dei.gr/el/dedomena-
prosopikou-xaraktira/). Mε την παρούσα δηλώνω ότι έλαβα γνώση αυτών.
Β. Ενημέρωση για διαφημιστικές επικοινωνίες για παρόμοια προϊόντα
Η ∆ΕΗ Α.Ε. πραγµατοποίει διαφηµιστικέ επικοινωνίε για παρόµοια προϊόντα και υπηρεσίε µε του
παρακάτω τρόπου:
1. Τηλεφωνικά, υπό την προϋπόθεση ότι το τηλέφωνο επικοινωνία δεν είναι εγγεγραµµένο στο Μητρώο
του άρθρου 11 του Ν.3471/2006, το οποίο τηρείται από του παρόχου σταθερή και κινητή τηλεφωνία.
2. Μέσω µηνυµάτων (sms, e-mail, viber) στα στοιχεία επικοινωνία σα ή/και µε παρόµοια µέσα
(π.χ. ειδοποιήσει στην εφαρµογή my∆ΕΗ).
3. Ταχυδροµικά.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε διαφημιστικές επικοινωνίες, μπορείτε να εναντιωθείτε παρακάτω στους τρόπους επικοινωνίας, από-επιλέγοντας κάποια ή όλα:
Η αλλαγή των επιλογών σα δεν επηρεάζει την αποστολή µηνυµάτων ή τη διενέργεια τηλεφωνικών
επικοινωνιών που είναι αναγκαίε στο πλαίσιο τη σύµβαση (π.χ. για αποστολή λογαριασµού).
Γ. Ειδική Συγκατάθεση για Διαφημιστικές επικοινωνίες προϊόντων Ομίλου ΔΕΗ Α.Ε.
Η ∆ΕΗ Α.Ε. επιθυµεί να επεξεργάζεται προσωπικά δεδοµένα και να πραγµατοποιεί διαφηµιστικέ
επικοινωνίε απευθεία προώθηση για προϊόντα και υπηρεσίε του Οµίλου ∆ΕΗ, όπω υπηρεσίε
ενέργεια, ηλεκτρικέ συσκευέ, εξοπλισµό, κ.α.
Με την παρούσα δηλώνω ότι συγκατατίθεµαι στην επεξεργασία των προσωπικών µου δεδοµένων
για την διενέργεια διαφηµιστικών επικοινωνιών για προϊόντα και υπηρεσίε του Οµίλου ∆ΕΗ µε του
παρακάτω τρόπου επικοινωνία:
Η παροχή τη ειδική συγκατάθεση είναι ελεύθερα ανακλητή οποτεδήποτε µε ενηµέρωση τη ∆ΕΗ Α.Ε.
8. Ενημέρωση για το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Σε περίπτωση που η παρούσα συνοπτική σύμβαση συνάπτεται εκτός εμπορικού καταστήματος ή από απόσταση και ο συνδρομητής είναι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική... δραστηριότητα, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αζημίως, εντός 14 ημερών από την κατάρτισή της.
Δηλώνω ότι επιθυμώ την άμεση παροχή των υπηρεσιών της Εταιρείας αποδεχόμενος και αναγνωρίζοντας ότι θα απολέσω το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την εκτέλεση της Σύμβασης, ήτοι την ενεργοποίηση με την παρούσα συνοπτική Σύμβαση αιτουμένων υπηρεσιών.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα πρέπει να συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο που θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
9. Χρήσιμες Πληροφορίες
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
800-500-3870, 24 ώρες/24ώρο
Γραμμή δήλωσης βλάβης
800-500-3870, 24 ώρες/24ώρο
∆ιακοπή υπηρεσιών κατόπιν καταγγελία
σύµβαση εκ µέρου του συνδροµητή.
Εντός 2 εργάσιµων ηµερών, εκτό εάν ζητηθεί άλλο
χρόνο από τον συνδροµητή.
Απαντήσεις σε παράπονα/καταγγελίες.
Εντό 20 ηµερολογιακών ηµερών.
Αποκατάσταση βλάβης (καλωδιακή)
Εντός 6 ημερολογιακών ημερών στο μέτρο του τεχνικά εφικτού
Αποκατάσταση βλάβης (μη καλωδιακή)
Εντός 4 ημερολογιακών ημερών στο μέτρο του τεχνικά εφικτού
∆ιακοπή υπηρεσίας που δεν οφείλεται στον
συνδροµητή ή τρίτο πρόσωπο και εκτό τη
περίπτωση ανωτέρας βία.
Αυτόµατη πίστωση τµήµατο παγίου που
αντιστοιχεί στην χρονική περίοδο τη διακοπή
εάν η διακοπή υπερβαίνει τι δύο εργάσιµε ηµέρε
από την δήλωσή τη.
Ιστοσελίδα για αναλυτικές πληροφορίες τιµολογίων
και όρων συµβάσεων.
https://www.dei.gr/fiber
Ιστοσελίδα για αναλυτικές πληροφορίες για
προϊόντα και υπηρεσίες που είναι σχεδιασµένα
για τελικούς χρήστες µε αναπηρία.
hhttps://www.dei.gr/fiber
Ιστοσελίδα για αναλυτικές πληροφορίες
επεξεργασίας προσωπικών δεδοµένων.
Οι παρόντες γενικοί όροι, μαζί με τη Συνοπτική Σύμβαση που επισυνάπτεται στο παρόν, αποτελούν μια ενιαία σύμβαση (εφεξής «Σύμβαση») και καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις, υπό τους οποίους η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», και το διακριτικό τίτλο «ΔΕΗ Α.Ε.», που εδρεύει στην Αθήνα (Χαλκοκονδύλη 30, Τ.Κ. 10432), με Α.Φ.Μ. 090000045, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.: 000786301000 (εφεξής καλούμενη «ΔΕΗ») θα παρέχει στον υπογράφοντα (εφεξής «Πελάτης») τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που περιγράφονται αναλυτικά στην παρούσα.
1. ΟΡΙΣΜΟΙ
Οι ακόλουθες λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται στους παρόντες όρους θα έχουν το ακόλουθο νόημα:
Πελάτης: Ο νόμιμος κάτοχος Τηλεπικοινωνιακής Σύνδεσης στο όνομα του οποίου εκδίδεται από τη ΔΕΗ ο λογαριασμός.
Τηλεπικοινωνιακή Υπηρεσία: Η υπηρεσία πρόσβασης στο διαδίκτυο εξ ολοκλήρου από στοιχεία οπτικών ινών (FTTH), η οποία παρέχεται από τη ΔΕΗ στον Πελάτη.
Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο: Το δίκτυο της ΔΕΗ ή/και τρίτων παρόχων μέσω των οποίων παρέχονται οι υπηρεσίες.
Τηλεπικοινωνιακός Τερματικός Εξοπλισμός: Ο εξοπλισμός (π.χ. Modem/Router, ONT) που εγκαθίσταται στο χώρο του Πελάτη.
Building Entry Point (BEP): Ο εξοπλισμός που εγκαθίσταται στο κτήριο (συνήθως στην πρόσοψη) και είναι απαραίτητος για τη σύνδεση της κάθετης καλωδίωσης.
Ταχύτητες:
Μέγιστη ταχύτητα: Η ταχύτητα που ισούται με το 95ο εκατοστημόριο των μετρήσεων κατά τη σύνδεση του Πελάτη στις ώρες μη αιχμής.
Συνήθως Διαθέσιμη ταχύτητα: Η ενδιάμεση τιμή των μετρήσεων κατά τη σύνδεση του Πελάτη στις ώρες αιχμής.
Ελάχιστη ταχύτητα: Η ταχύτητα που ισούται με το 5ο εκατοστημόριο του δείγματος τιμών ταχυτήτων.
Αποκλίσεις Ταχύτητας:
Απόκλιση: Όταν το 5ο εκατοστημόριο του δείγματος είναι μικρότερο από την ελάχιστη ταχύτητα.
Συνεχής ή Επαναλαμβανόμενη Απόκλιση: Όταν παρουσιάζεται σε δύο από τουλάχιστον 3 δείγματα μετρήσεων σε διαφορετικές συνεχόμενες ημέρες.
Σημαντική Απόκλιση: Όταν το 5ο εκατοστημόριο είναι μικρότερο κατά τουλάχιστον 10% από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας.
2. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η ΔΕΗ παρέχει στον Πελάτη την Τηλεπικοινωνιακή Υπηρεσία "DEI Fiber" που περιλαμβάνει την υπηρεσία πρόσβασης στο διαδίκτυο (Internet) μέσω στοιχείων οπτικών ινών (FTTH), σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τον ισχύοντα τιμοκατάλογο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή κατάλληλου τερματικού εξοπλισμού και η αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.
3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ
Για την εκκίνηση της διαδικασίας, ο Πελάτης συμπληρώνει και υπογράφει τη Συνοπτική Σύμβαση, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας. Η ΔΕΗ δικαιούται να ελέγξει την πιστοληπτική ικανότητα του Πελάτη.
Εάν η ενεργοποίηση δεν επέλθει εντός τριών (3) μηνών από την υπογραφή της σύμβασης για λόγους τεχνικής αδυναμίας, η ΔΕΗ ενημερώνει τον Πελάτη και η σύμβαση δύναται να λυθεί αζημίως.
Σε περίπτωση που απαιτούνται εργασίες στο χώρο του Πελάτη, η ΔΕΗ δύναται να χρεώνει το κόστος εκτέλεσης, εφόσον ο Πελάτης έχει ενημερωθεί και αποδεχτεί τη χρέωση.
4. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Η Σύμβαση έχει διάρκεια ορισμένου χρόνου 24 μηνών. Η ισχύς αρχίζει από την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Μετά τη λήξη, η σύμβαση μετατρέπεται αυτομάτως σε αορίστου χρόνου, εκτός αν ο Πελάτης επιλέξει την ανανέωση ή την καταγγελία της.
5. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
5.1 Δικαίωμα καταγγελίας από τη ΔΕΗ
Η ΔΕΗ δύναται να καταγγείλει τη Σύμβαση ανά πάσα στιγμή για σπουδαίο λόγο, όπως: α) μη συμμόρφωση του Πελάτη με συμβατικές υποχρεώσεις, β) αφερεγγυότητα/πρώχευση του Πελάτη, γ) τεχνική αδυναμία παροχής υπηρεσιών. Σε περίπτωση καταγγελίας με υπαιτιότητα του Πελάτη, ο Πελάτης οφείλει τέλη πρόωρης διακοπής.
5.2 Δικαίωμα καταγγελίας από τον Πελάτη
Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση εγγράφως (ταχυδρομικώς ή μέσω email στο [email protected]). Τα αποτελέσματα επέρχονται μετά την οριστική διακοπή (εντός 2 εργάσιμων ημερών).
Πρόωρη Διακοπή: Εάν η καταγγελία γίνει πριν τη λήξη του 24μηνου, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει το τέλος πρόωρης διακοπής όπως ορίζεται στον πίνακα της Συνοπτικής Σύμβασης.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης: Σε συμβάσεις εξ αποστάσεως, ο Πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών αζημίως.
5.3 Δικαίωμα καταγγελίας λόγω τροποποίησης όρων
Ο Πελάτης δικαιούται να καταγγείλει τη Σύμβαση αζημίως εντός δύο (2) μηνών σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τη ΔΕΗ (εξαιρουμένων των μειώσεων ή αλλαγών βάσει νόμου).
6. ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
6.1 Εξοπλισμός ΔΕΗ
Η ΔΕΗ παρέχει τον απαραίτητο εξοπλισμό (Router, ONT) υπό μορφή χρησιδανείου. Ο εξοπλισμός πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη σύνδεση στο δίκτυο της ΔΕΗ. Η συντήρηση και αποκατάσταση βλαβών του εξοπλισμού της ΔΕΗ γίνεται από τη ΔΕΗ. Σε περίπτωση φθοράς με υπαιτιότητα του Πελάτη, αυτός επιβαρύνεται με Τέλος Αντικατάστασης.
Με τη λήξη της σύμβασης, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τον εξοπλισμό, διαφορετικά χρεώνεται.
6.2 Εξοπλισμός Πελάτη
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει δικό του εξοπλισμό (Router). Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης ευθύνεται πλήρως για τη συμβατότητα, τη ρύθμιση και την ασφάλεια του εξοπλισμού του. Η ΔΕΗ δεν ευθύνεται για την ποιότητα υπηρεσίας που οφείλεται σε εξοπλισμό τρίτου.
7. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΗ
Η ΔΕΗ υποχρεούται να:
Παρέχει τις υπηρεσίες όπως προσδιορίζονται στη Σύμβαση.
Ενημερώνει για προγραμματισμένες εργασίες (24 ώρες πριν).
Διασφαλίζει την ασφάλεια και ακεραιότητα του δικτύου.
Αποκαθιστά βλάβες: Καλωδιακές εντός 6 ημερών, μη καλωδιακές εντός 4 ημερών (στο μέτρο του εφικτού).
Πιστώνει αυτόματα τμήμα του παγίου εάν η διακοπή (χωρίς υπαιτιότητα πελάτη) υπερβαίνει τις 2 εργάσιμες ημέρες.
8. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Ο Πελάτης υποχρεούται να:
Εξοφλεί τους λογαριασμούς εμπρόθεσμα.
Παρέχει αληθή στοιχεία και να ενημερώνει για αλλαγές.
Επιτρέπει την πρόσβαση σε τεχνικούς της ΔΕΗ για εγκατάσταση/βλάβες.
Μην παρεμβαίνει στο δίκτυο και να μην επεκτείνει τη σύνδεση πέραν της ιδιοκτησίας του.
Προστατεύει τους κωδικούς πρόσβασής του και να ενημερώνει άμεσα σε περίπτωση απώλειας.
Μην χρησιμοποιεί την υπηρεσία για παράνομους σκοπούς (π.χ. προσβολή πνευματικών δικαιωμάτων).
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να αμφισβητήσει εγγράφως το λογαριασμό εντός 60 ημερών.
9. ΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΟΓΩ ΟΦΕΙΛΩΝ
9.1 Χρεώσεις: Ο Πελάτης χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο (πάγια, τέλη ενεργοποίησης, κλπ). Ο λογαριασμός εκδίδεται μηνιαίως.
9.2 Διακοπή λόγω οφειλών: Σε περίπτωση ληξιπρόθεσμης οφειλής, η ΔΕΗ ειδοποιεί τον Πελάτη. Μετά την πάροδο 15 ημερών από την ειδοποίηση, προβαίνει σε προσωρινή διακοπή. Κατά την προσωρινή διακοπή, επιτρέπεται πρόσβαση μόνο σε ελάχιστες υπηρεσίες (gov.gr, κλπ) και ο Πελάτης χρεώνεται τα πάγια.
Εάν η οφειλή παραμείνει για 60 ημέρες μετά την προσωρινή διακοπή, η ΔΕΗ προβαίνει σε οριστική διακοπή και καταγγελία της σύμβασης.
10. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (GDPR)
Η ΔΕΗ συμμορφώνεται πλήρως με τον Γενικό Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 και το Ν. 3471/2006. Αναλυτική ενημέρωση υπάρχει στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ.
11. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Η ΔΕΗ δεν ευθύνεται για διακοπές ή καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία (πόλεμοι, φυσικές καταστροφές, απεργίες, βλάβες τρίτων δικτύων, κλπ).
12. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ΔΕΗ δεν εφαρμόζει περιορισμούς όγκου δεδομένων (Data Caps) και δεν μπλοκάρει θύρες (εκτός αν απαιτείται για ασφάλεια). Η ταχύτητα που απολαμβάνει ο πελάτης ταυτίζεται με την ονομαστική, υπό την επιφύλαξη τεχνικών περιορισμών (Wi-Fi, συσκευή πελάτη).
Χρήση Υπηρεσίας
Ενδεικτικός Ρυθμός Μετάδοσης
Web Browsing / Social Media / Email
< 1 Mbps
Streaming Μουσικής
< 1 Mbps
Κατέβασμα αρχείων
1-5 Mbps
Streaming Βίντεο 1080p (HD)
6-12 Mbps
Streaming Βίντεο 4K
> 20 Mbps
Αποζημιώσεις για ταχύτητα: Σε περίπτωση συνεχών αποκλίσεων (>10%) από την ελάχιστη ταχύτητα, ο Πελάτης δικαιούται μείωση παγίου ή καταγγελία της σύμβασης αζημίως.
13. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παράπονα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (800-500-3870) ή ηλεκτρονικά. Η ΔΕΗ απαντά εντός 20 ημερών. Διαφορές που δεν επιλύονται φιλικά, υπάγονται στα δικαστήρια της κατοικίας του Πελάτη ή της Αθήνας.
14. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Ακυρότητα κάποιου όρου δεν επιφέρει ακυρότητα όλης της σύμβασης. Η επικοινωνία γίνεται στα Ελληνικά. Η ΔΕΗ δικαιούται να εκχωρεί απαιτήσεις σε τρίτους.